.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز یک رؤیای بزرگ/نگاهی به بازی پیش‎روی نساجی و ذوب‌آهن
هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و نساجی‌چی‌های مازندرانی که 24 سال رؤیای لیگ برتر را در سر داشتند، حالا دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازمی‌گردند.

به گزارش شمال نیوز،دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه چهارم و پنجم مردادماه برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از چندین هفته تمرینات فشرده، باید خودشان را برای برگزاری دیدارهایی جذاب و تماشایی آماده کنند.

نساجی مازندران ـ ذوب آهن اصفهان

پدیده ـ پرسپولیس

سایپا ـ سپیدرود

فولاد خوزستان ـ پارس جنوبی

گسترش فولاد ـ استقلال خوزستان

سپاهان اصفهان ـ صنعت نفت آبادان

نفت مسجدسلیمان ـ تراکتورسازی تبریز

استقلال ـ پیکان

دیدارهایی است که در هفته اول این رقابت‌ها ‌باید در شهرهای مختلف کشور برگزار شود تا دوباره تب و تاب داغ فوتبال ایران آغاز شود.

* پایان جدایی

اما مازندران بعد از 12 سال نساجی را در لیگ برتر دارد، شاید روزی که شموشک آخرین دیدارش را در لیگ برتر انجام داد کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این مازندران زمان فراقش از سطح اول فوتبال کشور، این‌قدر طول بکشد اما مازندران با نساجی که خودش زمان فراقش 24 ساله شده بود، به لیگ برتر صعود کرد تا این فصل مازندران به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.

مازندرانی‌ها در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باید از ذوب آهن میزبانی کنند.

نساجی بعد از سال‌ها دوری از سطح اول فوتبال کشور حالا از انگیزه بالایی برخوردار است و برای اثبات حقش با قدرت به مصاف این تیم اصفهانی خواهد رفت.

* نساجی برتر از ذوب آهن

روی کاغذ از همه لحاظ، نساجی نسبت به تیم اصفهانی برتر است، از انگیزه و شور و اشتیاق مردم قائم‌شهر که بگذریم، در بحث آمادگی و یارگیری هم نساجی قوی‌تر از ذوب‌آهن عمل کرده است.

شاگردان نکونام با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتند از آمادگی بالایی برخوردار هستند و حالا نکونام که فصل گذشته در لیگ دسته یک فوتبال کشور خودش و سبک مربیگری‌اش را یک سر و گردن بالاتر از سایر مربیان نشان داده بود، می‌خواهد در لیگ برتر خودش را به سایر رقبای اصلی‌اش ثابت کند.

شاید اگر نکونام در لیگ برتر به همراه نساجی بدرخشد، به جرأت می‌توان او را جایگزین اصلی کی‌روش در تیم ملی هم نامید، چیزی که بعید نیست.

* این هواداران عجیب و عاشق

از عاشقی هواداران نساجی هر چه نوشته شود هم کم است، مازندران استان پراستعدادی است و این موضوع در این چند سال اخیر به کل ایران ثابت شده، همین یکی دو روز گذشته در مراسم برترین‌های فوتبال، مازندران با کسب 7 عنوان بالاتر از سایر استان‌ها قرار گرفت، اما استعداد و برترین بودن مازندرانی‌ها فقط در بازیکنان و مربیان نیست.

یک عده عاشق که دیوانه‌وار منتظر حضور نساجی در لیگ برتر ماندند، سوختن و ساختند تا نساجی را در لیگ برتر ببینند، یکسری از این عاشقان از رؤیای حضور نساجی در لیگ برتر جان دادند و نسل به نسل عشق به نساجی را در وجود فرزندان‌شان به‌وجود آوردند.

بدون شک برگ برنده نساجی، هواداران عاشقش هستند، نساجی صبورترین هواداران را دارد و آنها حالا بعد از 24 سال صبوری رؤیای خودشان را بر آورده‌شده دیدند.

شاید حضور هزار نفری بر روی سکوهای استادیوم برای تماشای روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گواه بر حرف‌های ما باشد، هر چند استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر هنوز به‌طور کامل تکمیل نشده ولی باید منتظر حضور پرشور عاشقان نساجی باشیم، این هواداران عجیب عاشقند.

* قاضی باتجربه

سیدمهدی سیدعلی نخستین داوری است برای نساجی‌چی‌ها در لیگ برتر قضاوت که دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن را داوری خواهد کرد.

سیدعلی از داوران باتجربه فوتبال ایران است که سازمان لیگ فوتبال برای این دیدار حساس، این داور باتجربه را معرفی کرده است.

محمدرضا ابوالفضلی، مهدی الوندی و علی بای این داور را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

* ریسک بزرگ استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان

اینکه سعی بر این شد تا نساجی اولین دیدارش در لیگ برتر را در شهر قائم‌شهر برگزار کند، خیلی هم خوب است و تلاش مسؤولان برای به ثمر نشستن این تلاش واقعاً ستودنی‌ست اما باید قبول کرد که تن به ریسک بزرگی داده‌اند و امیدواریم تمامی جوانب کار رعایت شود تا اتفاق ناخوشایندی در بدو ورود مازندران به لیگ برتر برای این استان رخ ندهد.

استادیوم در حال بازسازی است و هنوز کلی کار عقب‌افتاده باقی مانده است، یک ظلع ورزشگاه، جایگاه تماشاگرانی دارد که در دست تعمیر است و قطعاً هوادارای حق ندارد بر روی آن جایگاه بنشیند و شاید این موضوع خطرناک‌ترین و حساس‌ترین نقطه استادیوم باشد.

شاید اگر یکی دو بازی اول لیگ در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار نمی‌شد، اتفاق خاصی رخ نمی‌داد ولی اینکه به هر طریقی بخواهند این بازی در استادیوم نیمه‌کاره برگزار شود، جرأت زیادی می‌خواهد که فقط از مسؤولان مازندرانی برمی‌آید.

خدا کند همه چیز ختم به خیر شود و مازندران میزبان خوبی از اولین بازی لیگ برتر باشد.

* تأیید استادیوم توسط کارشناس سازمان لیگ

سرانجام با نصب اسکوربود، برج‌های نوری و برطرف کردن نواقص موجود، کارشناس سازمان لیگ هم شب گذشته استادیوم را تأیید کرد تا هواداران نساجی موجی از خوشحالی را به راه بیندازند.

بعد از تست روشنایی برج‌های نوری، و تأیید کارشناس، حالا نساجی می‌تواند در قائم‌شهر به میدان برود، به گفته مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، روند بازسازی استادیوم شهید وطنی بلافاصله بعد از برگزاری دیدار اول از سر گرفته خواهد شد تا باقی موارد هم تکمیل شود.

 دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پنجشنبه 4 مرداد از ساعت 20:45 دقیقه در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.